Hello !

16 lipca 2017

Udostępnij ten wpis:
  Tak jak możecie przeczytać obok nazywam się Kinga. Chciałam się tylko przedstawić i mniej więcej opowiedzieć, jak mam zamiar prowadzić tego bloga.
Ale od początku. Dlaczego w ogóle założyłam bloga ? Chciałam się po prostu sprawdzić, zobaczyć jak mi to wyjdzie.
Od około 9 miesięcy prowadzę instagrama książkowego (LINK). Dzielę się tam książkami, które czytam, nawiązuję nowe znajomości z molikami książkowymi i ogólnie cieszę się tym światem. Na blogu chciałam pisać dłuższe recenzje książek (chociaż znając mnie, to one wcale nie będą takie długie), czasami podzielę się serialami i filmami, które oglądam, oraz muzyką, która mnie inspiruje.
  Mam nadzieję, że mi i wam się tutaj spodoba i jakoś się dogadamy :)

teraz wiecie, z kim macie do czynienia 

7 komentarzy

  1. Witaj w blogowej rodzince! ♥
    Życzę Ci dużo siły i cierpliwości w prowadzeniu bloga... no i oczywiście z wielką niecierpliwością czekam na pierwsze recenzje. ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Wilcza Dama z bloga slademwilka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe przywitanie, dzięki takim komentarzom aż chce się pisać :D

      Usuń
  2. Witamy, witamy! Wiem, że będzie super! I zapraszam też do siebie😁
    Ola.
    https://ojakksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiara to podstawa, dziękuję :D

      Usuń
  3. No doczekałam się :D powodzenia i wytrwałości oraz duuuużo motywacji!

    obibookz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam aż założysz bloga 💗
    Bandzia.book

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej! :D Powodzenia w blogowaniu! ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia