MAGICZNA KSIĘGARNIA TAG

21 lipca 2017

Udostępnij ten wpis:

Teraz odpowiem na tag, do którego nominowała mnie cudowna Klaudia. A zatem, odkryjmy jakie pytania zawiera "Magiczna Księgarnia".



1. Ulubiona księgarnia w twoim mieście ?
Rzadko kupuję stacjonarnie, ale jak już się zdarzy, to najczęściej wybieram "Matras". Mam parę książek, które kupiłam u nich za niecałe 20 zł i jestem z nich bardzo zadowolona.

2. Ulubiona sieć księgarni ?
To tak jak już napisałam-"Matras". Do Empiku też lubię chodzić, ale bardziej w celach turystycznych a niżeli biznesowych.

3. Największa ilość książek kupiona dla siebie jednorazowo ?
Było to zaraz po moich urodzinach i pamiętam, że zamówiłam wtedy 6 książek.

4. Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz ?
Jak już się zdarzy dzień, w którym pójdę do księgarni, to raczej nie proszę o pomoc. Więc chyba się taki nie znajdzie.

5. Ulubione miejsce w księgarni ?
Półka z promocjami, ewentualnie dział z fantastyką.

6. Książka, którą kupiłeś/przeczytałeś tylko dzięki wizycie w księgarni ?
Jedną z takich pozycji jest "Straż", czyli 1 tom Strażników Veridianu. Myślę, że Dworu Cierni i Róż też bym nie przeczytała, gdyby nie kusząca cena w księgarni.

7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna ? 
Zdecydowanie internetowa. W szczególności polecam: nieprzeczytane, Znak, chodnik literacki i aros.

8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarni ?
Myślę, że przyjazna atmosfera i ogromne półki z książkami.

9. Jak powinna wyglądać twoja wymarzona księgarnia ?
Na pewno dużo drewnianych elementów, biblioteczki pełne książek, kanapy/fotele i niskie ceny.

10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych ?
Raczej nie. Zawsze można trafić na jakieś ciekawe pozycje, które w internecie byśmy pominęli. Poza tym, księgarnie to uczta dla oczu każdego książkoholika.

Do tego tagu nominuję:
Magdę z bloga bookaholicreads
Marię z bloga Wszystko i nic.

Oczywiście jeśli TAG wam się spodobał, to możecie sami go wykonać.




5 komentarzy

  1. Wow, bardzo dziękuję za nominację do tego tagu, w najbliższych dniach na pewno pojawi się moja odpowiedź. A co do twoich odpowiedzi, obawiam się, że moje mogą być niezwykle podobne. Plus, piękne zdjęcie ;)

    Pozdrawiam!
    https://mariadoeseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje odpowiedzi będę bardzo podobne do twoich, dziękuje 😂❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nie potrafiłabym odpowiedzieć na ten TAG, bo do księgarń nie chodzę (do Empików, Światów Książki...). Ale miło mi było czytać Twoje odpowiedzi! :)

    Pozdrawiam,
    Izz z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag ^^ Moje odpowiedzi byłyby bardzo podobne ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. Też zdecydowanie wolę księgarnie internetowe, przede wszystkim ze względu na ceny. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz kupiłam coś w empiku... Chociaż klimatycznej księgarni też nie odmówię, pod warunkiem, że ma swój magiczny klimat <3

    Pozdrawiam,
    S.
    nieksiazkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia