17 sierpnia 2017

COFFEE BOOK TAG

Przychodzę do was z kolejnym tagiem, do którego nominowała mnie Magda z bloga maobmaze, za co bardzo jej dziękuję, ponieważ jest on naprawdę ciekawy.
Przejdźmy zatem do pytań:

1. Czarna
Książka, w którą nie mogłaś się wkręcić.
"Cmętarz zwieżąt". Po tylu pozytywnych opiniach myślałam, że wciągnę się od pierwszej strony. Niestety musiałam poczekać mniej więcej do połowy, aby akcja się rozwinęła.

2. Miętowa mocca
Książka, która staje się bardziej popularna w okresie świątecznym.
Zauważyłam, że "W śnieżną noc" staje się bardziej popularnie w okresie zimy. Ja osobiście nie mam takich książek, ale w tym chłodnym sezonie, sięgam raczej po grubsze pozycje.

3. Gorąca czekolada
Moja ulubiona książka z dzieciństwa.
Z dzieciństwem kojarzy mi się seria "Koszmarny Karolek", była ona bardzo popularna u mnie w szkole i po prostu ją uwielbiałam.

4. Podwójne esspresso
Książka, która trzymała Cię na krawędzi fotela od początku do końca.
Hmmm nie było dużo takich książek, ale pierwsza, która przyszła mi na myśl to "Morderstwo w akademii". Tajemnicza sprawa zabójstw i walka z czasem.

5. Starbucks
Książka, którą widzisz wszędzie.
Zdecydowanie seria "Szklany tron". Jeszcze jej nie czytałam, ale mam w planach.

6. Hipsterska kawiarnia
Książka napisana przez niezależnego autora.
Słyszałam jedynie o "#instaserial o miłości". Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

7. Przypadkiem dostałam bezkofeinową
Książka po której spodziewałaś się więcej.
Po naprawdę ciekawym opisie "Slade House" myślałam, że będzie to książka, o której długo nie zapomnę. Niestety dostałam flaki z olejem. Na dodatek styl autora kompletnie do mnie nie przemówił. Idealny przykład dobrego pomysłu lecz gorszego wykonania. 

8. Idealne połączenie
Książka lub seria, która była zarówno słodka jak i gorzka ale ostatecznie przypadła Ci do gustu.
Ostatnio czytałam "Gniew i świt" i mimo swoich wad naprawdę mi się Podobała.

Nominuję:
Darię z bloga Zaczytana brunetka
Karolinę z bloga Come book
Anę z bloga Czytam z pasją

Patrycję z bloga Dzejniczyta

Oraz wszystkich, którym spodobały się pytania i chcą po prostu wykonać ten Tag.


6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację do tagu! Już napisałam post. Zapewne pojawi się za tydzień. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "W śnieżną noc", od razu kiedy widzę ten tytuł przypomina mi się jak bardzo uwielbiam tą książkę. To chyba magia Świąt, czytałam właśnie wtedy i jeej :D "Szklany tron" masz rację jest wszędzie, a ja jak zwykle nie przeczytałam, nawet nie wiem czy kiedyś zacznę. Chociaż mam w planach, przynajmniej to xD Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację do tego tagu i kiedy już nadrobię zaległości blogowe na pewno zobaczysz odpowiedź na niego u mnie.
    Ściskam,
    Ana

    czytam-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi, zupełnie inne od moich :) A jeśli jesteś ciekawa moich, zapraszam jutro na swojego bloga https://bookpleasure.blogspot.com

    Buziaki, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. "W śnieżną noc" pojawia się w grudniu na insta jak taka mała plaga ;-; mam ją w ebooku ale jakoś tak nawet na wykładach nie szło czytanie. Nie mój typ. "Szklany Tron" za to jest genialny i niszczący, zazdroszczę wszystkim, którzy nie musieli nigdy czekać na jego kontynuację i jak już w końcu zostanie do końca napisany, to pozazdroszczę ludziom, którzy od razu dostaną całą serię. (A hype na ACOTAR totalnie nie rozumiem. Maas ma rozdwojenie jaźni i przy ToG jest moją genialną, nienawistną morderczynią, a przy ACOTAR to takie "????")
    W sumie to chyba przygarnę TAG, poprawki ido nie mam czasu na czytanie, a blog musi żyć! :D

    Bookaholic Institute

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, w pytaniu "Starbucks" myślę, że oddałabym taką samą odpowiedź, gdyż mnie również otacza zewsząd "Szklany tron", choć sama nie miałam z nim jeszcze do czynienia.

    Pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia