3 sierpnia 2017

POLECAJKI-LIPIEC

 Przychodzę do was z nową "serią", która nosi nazwę "Polecajki". 
 Chciałabym w tych postach dzielić się moimi ulubionymi książkami, filmami, serialami itp. w danym miesiącu. Nie będzie tu określonych punktów, do których będę się odnosić, ponieważ może zdarzyć się tak, że np. w jednym miesiącu nie obejrzę żadnego filmu, a w drugim obejrzę tych filmów 5. Chcę po prostu mieć jeden post w miesiącu, gdzie nie będę mówić tylko o książkach.
 Przejdźmy zatem do Polecajek lipca.

Książki:
Na pierwszym miejscu w tym miesiącu znajduje się "Zgromadzenie Cieni' pani Victorii Schwab. Jest to drugi tom serii "Odcienie Magii" (recenzja pierwszego, zapraszam). Nie chcę nikomu zaspoilerować pierwszego tomu, dlatego powiem tylko tyle, że w Zgromadzeniu Cieni odkrywamy nowe, ciekawe tradycje Czerwonego Londynu. Bohaterowie muszą zmierzyć się z własnymi demonami, lecz zło jest blisko. Jak to skończy się dla Lily i Kell'a ? Musicie sami się przekonać.



 Druga książka, którą chcę wam polecić nosi tytuł "Po własnych śladach" pana Mariusza Koperskiego. Zakopiański kryminał. Wypadek, który tak naprawdę był morderstwem. Pełno podejrzanych, kto tak naprawdę okażę się mordercą ? Jeśli już się tego dowiecie, będziecie zdziwieni. Okazuje się, że morderstwo to wcale nie jest taka prosta sprawa, pan Mariusz przedstawił to w sposób bardzo inteligentny. Nie spodziewajcie się po tej książce akcji, która pędzi na łeb na szyję, zaparzcie herbatę i razem z komisarzem Karpielem spróbujcie rozwiązać tę sprawę.


Film:
 Kiedy ktoś prosi mnie o polecenie jakiegoś filmu, zaczynam wymieniać wszystkie filmy Marvel'a. Uwielbiam super bohaterów, ludzi niepozornych, którzy robią wielkie rzeczy. Pewnie już się domyślacie o jakim filmie mówię. Spider-Man:homecoming , nowość, która swoją premierę miała 14 lipca. Nowy Peter Parker odgrywany przez Toma Hollanda, to moim zdaniem najlepszy z wszystkich dotychczasowych. Idealnie przedstawiony charakter tego niesamowitego nastolatka, cieszącego się ze swoich mocy, który nie chce być dalej starym, nudnym Peterem, on chce pomagać ludziom.
Świeżość, to pierwsze słowo, które przychodzi mi do głowy, kiedy myślę o tym filmie. Ta sama historia przedstawiona w inny, ciekawszy sposób. Producenci pięknie połączyli Spider-mana z Avengersami. Liczne nawiązania, niesamowity początek i TONY STARK. Siedząc na sali kinowej, miałam ogromnego banana na buzi, słysząc o wszystkich tych wzmiankach i widzą Roberta na ekranie. Humor, to nieodłączna część tego filmu. Nowi bohaterowie, którzy odgrywają ważną rolę w życiu głównego bohatera. Nareszcie, czarny charakter miał inne plany niż zawładnięcie światem, bądź zniszczeniem go. Może to dziwnie zabrzmieć, ale podobała mi się relacja Spider-Mana z, wyżej wspomnianym, czarnym charakterem. Jeśli chcecie się dowiedzieć, o czym piszę, to po prostu musicie obejrzeć ten film.

Serial:
Niedawno rozpoczął się 7 sezon Gry o Tron. Ja jestem bardzo spóźnionym człowiekiem, dlatego dopiero niedawno zaczęłam swoją przygodę z tym serialem. Rozpoczynam właśnie 3 sezon i naprawdę wam go polecam. Trudny serial z wieloma nowymi elementami, niesamowicie nagrany i dopracowany. Ogląda się go dosyć wolno, ponieważ odcinki trwają prawie godzinę, a akcja rozgrywa się powoli, ale jest to idealny sposób na spędzenie wieczoru z kubkiem czegoś ciepłego. Przeniesiecie się w ten niesamowity, brutalny świat i jedyne o czym będziecie myśleć to "kto zginie w kolejnym odcinku?". Niedługo planuję również zabrać się za książki.


Muzyka:
Uwielbiam muzykę, ale bardzo trudno jest mnie przekonać do nowych wykonawców i utworów. Dlatego też mam parę sprawdzonych osób i potrafię słuchać ich godzinami. Zamieszczę wam tu piosenki, które królowały u mnie w lipcu:

Cała płyta A/B Kaleo, ale tu wstawię wam przykładowe piosenki:



 Mam nadzieję, że spodobają wam się takie posty. Jeśli macie mi coś do polecenia to piszcie.








7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i pomysł :* Zgapie sb <3 Hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie sięgnąć po "Zgromadzenie cieni". Fajny pomysł na post, nie samymi recenzjami człowiek żyje :D

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię - mam nadzieję, że będziesz ją kontynuowała. :)
    Za książki V. E. Schwab muszę się wreszcie zabrać, bo mam wrażenie, że jestem ostatnią osobą, która jeszcze nie zna twórczości tej autorki. :D
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Moja Lady Jane”

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tym postem. :) Widzę, że mamy podobny gust muzyczny. Co do książek - o żadnej z nich nie słyszałam, ale dopisuję je do listy, bo już nie mam, co czytać :D o filmach trochę słyszałam, ale to akurat nie mój gust.

    Pozdrawiam :)
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chcę tylko powiedzieć, że Tony na początku nowego Pajunka miał bardzo kochaną koszulkę z kotem! i w ogóle to był czysty cud! A wcześniej nie lubiłam się ze Spider Manem.

    Bookaholic Institute

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gra o tron" to jeden z nielicznych seriali, z którym jestem na bieżąco. :D ♥
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na posty, bo Twoi czytelnicy zawsze mogą zapoznać się z czymś nowym. Ja na przykład bardzo chętnie sięgnę w przyszłości po zaproponowany przez ciebie kryminał i obejrzę nowego spider-mana. Ja również lubię superbohaterów i chociaż uważam, że co za dużo to nie zdrowo, to film włączę i zobaczę, czy jest dobry. A Grę o Tron również wszystkim polecam, naprawdę świetny!

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia